EP is šajze !

Kolko problema jedna firma ima ne zbog svoje politike ili zbog loseg rada zaposlenih u cjelini nego zbog nesposobnosti osoba koje rade na šalterima firme, dakle ovih koji ostvaruju neposredni kontakt sa narodom. Ta jedna grupica nesposobnih ljudi moze da ukalja ugled cijele firme koja moze brojati na stotine pa i hiljade zaposenih.

Evo navodim primjerj nase Elektroprivrede od koje mi kupujemo elektricnu energiju ili ti struju. Ja ne znam kakvo su oni unutra organizovani, mozda firma unutra radi kao Švicarski sat (mozda i ne). Mi korisnici njihovih usluga imamo komunikaciju samo sa osobama koje rade na šalterima te firme, dakle samo po tome mogu donositi neki sud. A tu su se obrukali maksimalno. Evo o cemu je rijec. Onaj komso sto sam mu prekuce nasao kvar u kuci i popravio je otisao na šalter EP da pita samo da mu kazu kako moze da dodje do glavnog osiguraca za njegovu kucu koji su oni zakljucali zajedno sa brojilom potrosnje struje. Dakle svaka kuca ima glavni osigurac koji kada iskljucite onda nema struje u cijeloj kuci. Ali njegov osigurac su ovi iz EP stavili u kutiju sa onim brojilom i to su zakljucali i sad se ne moze do tog osiguraca doci. A svaki covjek mora da ima lagan pristup tom osiguracu jer u slucaju nedo Bog nevolje da moze lahko da iskljuci struju. Jer moze se desiti i kvar na npr fidovoj sklopki i onda se sturja iskljuci i moze se raditi. Ja sam neki dan radio pod naponom jer nisam mogao da to iskljucim. Medjutim kod njega je tako kako je.

I oni umjesto da mu odgovore na to pitanje sta da covjek radi, ili da li se to moze na ovaj nacin rijesiti ili na neki drugi. onaj tamo hajvan na šalteru mu je rekao da mu problem (taj koji sam mu ja rijesio) ustvaru to sto on preopterecuje instalaciju preko 4,2 KW i da on mora da uplati 550 KM da oni dodju i da mu pojacaju tu struju na 6,4 KW. I ja slusam i ne mogu da vjerujem kakvim sve budalama dozvole da rade s ljudima. Dakle ja sam popravio taj kvar i znam da to sto je taj rekao nema veze s vezom. Vlasnik kuce pita samo kako da dodje do glavnog osiguraca koji su oni zakljucali i to je to.

Sreca pa me je nazvao inace bi covjek platio bez razloga tolike pare i nista nebi rijesio. Naravno ovaj na šalteru nije ni skonto da covjek samo pita kako da dodje do glavnog osiguraca te se gazda kuce vratio i bez tog odgovora.

E takve budalastine mene izlude. I u drugim firmama su se slicni problemi desavali i ti nikakdo da dokazes osobi s druge strane da ti ne govoris o tome nego o necemu drugo. Sjecam se jednom sam bio u EP gdje je jedno brojilo trebalo samo da promjeni ime vlasnika. Ona tamo glupaca nasminkana je to toliko zakomplikovala da smo se mi vratili kuci neobavljena posla. Dosli drugi dan da razgovaramo sa drugom osobom i sve proslo ok … I takvi problemi gdje druga stana uopste ne konta sta mu se govori, navede te na pogresan trag i jos ti odrzi predavanje mene toliko nasekira, toliko me naljuti pa mi samo sto nije pjena na usta i para na usi od muke. Imao sam ja i ovdje nekakvih slicnih situacija… Sta covjek da u takvoj situaciji uradi ? Imate li vi ideju ?

Comments (4)

  1. Ma kakvi… iskustvo mi je pokazalo da s takvim ne možeš da se ubjeđuješ i budeš ljubazan.

    Nedavno sam se gotov 7 dana natezala oko interneta koji je prestao da radi, ono fino i kulturno molila da vide u čemu je problem. Na kraju sam nazvala i rekla da ne samo da ću da ih promijenim skroz, već da ću i da ih tužim za štetu koju su mi napravili jer nisam mogla da radim i izgubila klijente. Vjeruj mi da su mi taj dan riješili, a da nisu ni došli do mene.

    Jednom su mi kući poslali na intervenciju momka koji je prehlađen. Ja mu čaj napravila. Žao mi što mora da radi bolestan. A ja imam svojih problema s imunitetom, svaka prehlada mi može bit kobna.

    I tako… može se pisat danima.

    • Lostiris, jel BHTelecom ili je Telemach ?
      Mene najvise naljute neke stvari koje su ocigledne. Dakle kad ti moras se raspravljati i ubjedzivati oko ociglednih stvari. Npr bas ovaj slucaj kad gazda kuce treba samo da mu objasne kako ce doci do tog osiguraca i nista vise. Ja razumijem i da su rekli da je to situacija gdje on mora te osigurace premjestiti ili neki drugi odgovor vezan za taj problem, neko rijesenje da ponude ok. Al ne, oni mu okrenuli pricu na nesto drugo i jos hoce preko 500 km da mu uzmu. Ili to kad sam otisao sa nekoliko osoba da se samo promjeni ime vlasnika, pa da mi kazu da trebam to i to da uradim pa i to je ok. Nego je ta glupaca to napravila nemogucim a samo drugi operater nam je rekao da donesemo neke papire i odmah sve zavrsili. Dakle potpuno nepotrebno ti ljudi prave probleme. Razumijem da ima i situacija koje su komplikovane, ali ove situacije ne razumijem.

  2. Glupača našminkana haha.

    Problem je što su to uglavnom uhljebi koji de ne razumiju ni u šta, ali čudno mi da oni uopće trebaju odgovarat na takva pitanja, valjda bi trebala postojat neka stručna podrška, nešto?

    U nekim drugim firmama, zbrka nastane uglavnom zbog nedostupnosti informacija, recimo netko je nešto radio iz drugog odjela, a ti nemaš pojma da je to itko ikad radio i nemaš informaciju šta je netko s nekim dogovorio i onda moraš kopat i pola stvati radit ponovno.

    • hehe, ma Laura njoj je najbitnije da zna onoliko sminke staviti na se
      I nije ona prva da tako se ponasa. Ima toga vise zato covjek kad se to vise puta desi nekako pocne gubiti nerve. Neke greske su ok, svi mi grijesimo, ja sam svjestan svojih mana kolko hoces i kad pogrijesim ja se redovito izvinjavam ljudima. Al sve mora imati neku granicu

Comments are closed.